Over huur
Voor de huur van een object voor een korte of langere periode:
- gaan wij voor u op zoek naar een passende woning die aan uw woonwensen tegemoet komt
- selecteren wij in overleg met u woningen die in aanmerking komen en begeleiden wij u bij bezichtigingen
- onderhandelen wij eventueel met de verhuurder en passen wij waar mogelijk de huurovereenkomst aan conform uw wensen, kunnen wij u desgewenst ook verder helpen bij de inrichting van uw huurwoning.
Zodra we een akkoord hebben van zowel u, als van de verhuurder hebben wij de volgende gegevens nodig om de huurovereenkomst op te stellen.
Particulieren:
- Intentieverklaring
- Profielschets
- Kopie paspoort/rijbewijs hoofdhuurder en medebewoners
- 3 recente salarisstroken + arbeidsovereenkomst/werkgeversverklaring
Bedrijven:
- KvK uittreksel (niet ouder dan 2 maanden)
- Balans voorgaande boekjaar
- Kopie paspoort/rijbewijs van de tekeningsbevoegde namens de onderneming
- Kopie paspoort/rijbewijs huurder en eventuele medebewoners
Bij het huren van een woning betaald u een waarborgsom welke dient als borgstelling voor het risico tot schade aan het gehuurde veroorzaakt door u als huurder. De waarborgsom is over het algemeen gelijk aan 1 of 2 maanden huur, dit kan per woning verschillen.
Zodra de eerste betaling is voldaan en de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend zullen we een afspraak inplannen voor de sleuteloverdracht. Na de sleuteloverdracht kunt u voor vragen of informatie terecht bij de beheerder van de woning. Uiteraard zijn wij voor u altijd bereikbaar en bereidt om te helpen.
Geers makelaardij biedt u deskundigheid en, minstens zo belangrijk, persoonlijke aandacht, betrokkenheid en inzet.
Bel ons gerust voor een vrijblijvend informatief gesprek.
Maak direct en vrijblijvend een afspraak met ons!